Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'sai_google_feed_files' not found or invalid function name in /home/hd460993/catering-studio.com.ua/www/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307
Як змінився кейтеринг під час пандемії? | UBI Кейтеринг Студія

Як змінились кейтеринг-послуги під час пандемії?

Кейтеринг завжди був і залишається важливою складовою заходів різних форматів та масштабів, але COVID-пандемія внесла свої корективи.

У сьогоднішній статті поговоримо про нові послуги та зміни, яких зазнала сфера надання кейтерингових послуг, а саме:

1. Доставка готових страв, кейтеринг-боксів та заморожених напівфабрикатів – послуга, яку запустили вже давно, але популярність прийшла саме у період карантинних обмежень. Багато кейтерингових компаній перепрофілювались із клієнтів ринку В2В до клієнтів ринку В2С, що пов’язано як із неможливістю повноцінної роботи більшості закладів харчування, так і більшою мірою із тим, що багато хто з роботодавців перевів своїх співробітників на режим віддаленої роботи. І, якщо раніше під час обідньої перерви такі працівники могли вийти в певні заклади на бізнес-ланчі, то в період карантину, вони змушені були перейти на замовлення готових страв або напівфабрикатів, що суттєво заощаджує час.

2. Послуга безконтактної доставки – послуга, яка набрала популярності у період локдауну, як серед кейтеринг-компаній, так і серед ресторанів та кафе, які вимушені були перейти виключно на режим доставки у період закриття. Послуга, за якої клієнт попередньо оплачує своє замовлення карткою через Інтернет. Далі менеджер уточнює всі деталі, а кур’єр приносить замовлення у зазначений час і залишає під дверима квартири/дому/офісу або навіть автівки.

3. Кейтеринг-послуги на офлайн-заходах також частково продовжують своє існування, але із більшою кількістю застережних заходів. І у зв’язку із обмеженням щодо кількості учасників, а часто, й повною забороною проведення заходів, офлайн-кейтеринг зараз скоріше рідкість, ніж постійно затребувана послуга. Так, що ж змінилося саме у цьому сегменті?

  • Перш за все, нові реалії торкнулися посуду та упаковки. Якщо раніше гості могли самостійно обирати страви під час фуршету, то в період обмежень більшість компаній надають перевагу безпечному варіанту подачі із індивідуальною упаковкою для кожного учасника в крафті або ж у пластиковій упаковці
  • Також змін зазнав і обслуговуючий персонал, який і раніше працював у рукавичках, а тепер ще й повинен працювати у захисних масках. І у плані масок все залежить від фантазії та коштів кейтеринг-компаній. Наприклад, деякі компанії вже встигли закупити варіанти захисних пластикових масок-екранів із LED-підсвіткою.
  • У зв’язку з рекомендаціями МОЗ стосовно дотримання норм перебування людей в приміщеннях, організатори змушені зменшувати кількість учасників на офлайн заходах, а бюджети – оптимізувати. Так, більшість кейтеринг-компаній йдуть на поступки, стають максимально «гнучкими» і намагаються адаптувати свої ціни в залежності від потреб та можливостей замовника.
  • Корпоративи та тімбілдінги також зазнали суттєвих змін – все більше компаній переходять на онлайн-формат заходу, а їжу та напої кожному гостю доставляють окремо. Формати онлайн-заходів абсолютно різноманітні – від екскурсій до майстер-класів і квестів.

4. Обертів набрала також послуга доставки так званих наборів «Приготуй сам» – чудова альтернатива для людей, які розвивають свої кулінарні навички або ж люблять готувати, але обмежені у часі. Перевагою таких наборів є те, що клієнт отримує одразу всі необхідні інгредієнти та детальну інструкцію для приготування, не виходячи із будинку. І, все ж, по факту відчуває себе причетним до процесу приготування, від чого отримує окреме задоволення.

Ринок змінюється і «Таким як раніше він вже точно не буде». Тому на ринку залишаться та будуть укріплювати позиції компанії та бренди, які готові та вміють швидко адаптуватись під нові реалії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Оберіть, будь ласка, мову